Thursday, January 17, 2013

Sabah : Desa Dairy Farm Milk,Kundasang

Moshi-moshi ^_^

Wah mesti anda yang ada singgah kat my belog kata apasal semua post entri pasal Sabah aje. Aku tak peduli. Nak juga share. Niat aku nak ke Sabah di bawah Bayu memang dah lama. Aku selalu dengar cerita best-best dari kawan-kawan yang pernah ke sini. Lepas dorang upload gambar dalam facebook wah makin membuak-buak aku nak ke Sabah. Tuhan memang maha mengetahui, aku dipertemukan dengan orang yang betul hahahah ! Nisa, kawan sama kerja. Syukur dan ada hikmah juga tukar tempat keja. Jumpa orang-orang yang baik. hehehhe ^_^ Kerana Nisalah aku berjaya landing d Kinabalu.

hokey, berjela-jela pula mukadimah aku kan. dalm entry nie nak post pasal aku ke Ladang Lembu. Yang diuar-uarkan ala-ala Mini New Zealand. Amboiii begitu sekali mereka describe kan. Mana tak aku tak senang dudok kot. Aku kata kat Nisa aku nak juga pergi even jalan berliku-liku ke sana. Tak pe aku drive hahaha !! aku memang suka drive even baru beberapa bulan dapat lesen kot. hahahaha ! Expert mengalahkan orang yg dah lama ada lesen. Ecececeh. Angkat bakul jap:P hewhewhew ! Kalu meluat sila scroll kat bawah terus haha. Meh aku tunjuk sikit gambo2 New Zealand. Sejuk yes memang sejuk. Rasa macam kat oversea hokeyy. Rugi u'ollss tak pegi. hahahhaha !!! Pernah dengar pepatah owang puteh. A picture can describe a thousand words" Urmm ala-ala cenggituhla. So let's check it out babe's : 


kereta viva forever yg sgt berjasa. Saa 4201 Y !!! 








Cukup setakat di sini. Okeylah, tak sia-sia ke sini. Cuaca yg sejuk dan pemandangan yg indah. Dah sampai New Zealand haku hahahahahhaa :P 

Thanks for drop and reading !!

Best warmest regards,love and hugs*
-MaeRi-










No comments:

Post a Comment